Pagini

vineri, 16 mai 2014

La mulţi ani Libris.ro!

Ador cărţile, şi-mi place să le citesc şi să vorbesc despre ele oricând. A citi pentru mine este  egal cu a fi, căci astăzi sunt ceea ce sunt datorită cărţilor pe care am avut prilejul să le citesc cu mare drag începând cu momentul în care tatăl meu mi-a dăruit prima carte, la vârsta de 11 ani. Eram doar un copil ce nu ştia foarte  multe despre viaţă şi despre oameni, dar datorită cărţilor am învăţat atât de multe lucruri de oameni şi despre viaţă. Am descoperit treptat cu fiecare carte pe care am deschis-o,  o lume plină de frumos, o lume magică, o lume cu puteri nebănuite, datorită căreia astăzi pot spune că sunt un om mai bun, mai bine pregătit pentru a face faţă tuturor vicisitudinilor vieţii. 
Cărţile au fost cele care m-au învăţat să accept orice fel provocare, şi iată că din nou sunt provocată să scriu despre cum ar arăta librăria online ideală în opinia mea.



Cum să nu accept o aşa provocare frumoasă, mai ales când am şansa să câştig cărţi. Este o provocare extraordinară lansată de Libris.ro, care împlineşte 5 ani pe 21 Mai, o zi specială pentru mine. De ce? Fiindcă pe 21 Mai îmi sărbătoresc şi eu ziua.  Aş putea spune că este o coincidenţă frumoasă, dar nu voi spune asta, deoarece nu cred în coincidenţe. Nimic nu e întâmplător în viaţă, cu atât mai mult faptul că o librărie online îşi sărbătoreşte ziua în aceeaşi zi cu mine, cu cea căreia îi place să cumpere cărţi online.
Librăria online ideală pentru mine,  este o lume frumoasă lipsită de răutate, invidie sau prejudecăţi, este o lume care prin intermediul miilor de cărţi puse cu drag la dispoziţie cititorului, reuşeşte să îi indice acestuia calea cea dreaptă de urmat. Această cale  este o cale ce o dată urmată îţi schimbă percepţia atât asupra propriei persoane, cât şi asupra celorlalţi. Te ajută să îţi dai seama ce vrei cu adevărat de la viaţă. Tot datorită cărţilor am învăţat că în viaţă trebuie să fii o persoană pragmatică, de aceea libris.ro a devenit librăria mea ideală. De fiecare dată când îmi doresc să citesc o carte nouă, intru în această lume minunată, stând aşezată comod pe scaunul meu ergonomic din faţa computerului. Simplu şi rapid îmi aleg de fiecare dată cărţile dorite, iar ele ajung la mine în maximum 48 ore. Este posibil aşa ceva? Este, fiindcă Libris a înţeles că pentru a fi respectat trebuie în primul rând să respecţi, de aceea mereu trimite cărţile cu promtitudine către clienţii săi. Este librăria ideală, după cum am mai zis, este acea lume în care ai parte mereu de linişte, de corectitudine, de respect. Ai şansa aici să descoperi lucruri la care nici nu te gândeai, ai şansa să te regăseşti. 
Îmi place tare mult această lume, deoarece de fiecare dată când o vizitez am parte de surprize tare plăcute. Aici găsesc pachete promoţionale la jumătate de preţ, aici pot cumpăra 2 cărţi, iar pe a 3-a o pot primi gratuit. De asemenea indiferent de comandă, cărţile îmi sunt trimise acasă gratuit. Mă simt minunat în această lume în care pot răsfoi în voie cărţile pe care doresc să le cumpăr, ca să fiu singură că sunt cele care mă interesează. 
De 5 ani Libris oferă tuturor iubitorilor de carte şansa la o lume mai bună. La mulţi ani Libris! Îţi doresc să ne oferi nouă, iubitorilor de carte, cărţi din ce în ce mai interesante!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu