Pagini

marți, 27 mai 2014

Campania de testare Apidermin Lejer! Înscrieţi-vă şi voi!

Săptămâna trecută am aflat de o nouă campanie de testare pentru noi bloggeriţele, pentru toţi cei care aveam cont de youtube, instagram, pinterest sau facebook.
Cum este vorba despre testarea unor produse pentru ten, nu am ezitat şi am trimis email la marketing@complex-apicol.ro pentru a afla condiţiile de participare. Ca urmare a trimiterii mail-ului am aflat că voi primi pentru testare produse din gama Apidermin.




Voi putea testa din noua gamă următoarele produsele:

-lapte demachiant lejer
-loţiune tonică hidratantă
-cremă lejeră regenerantă de noapte
-cremă lejeră hidratantă de zi

Tenul meu răsfăţat de atâtea minunate va fi cu adevărat fericit. Îmi doresc ca aceste produse special create pentru tenul cu tendinţă de îngrăşare să-mi facă tenul să arate din nou bine.
Dragi bloggeriţe sau youtuberiţe sau posesoare de cont instagram, pinterest sau facebook,  vă îndemn să  trimiteţi şi voi  mail la adresa de care v-am spus pentru a afla condiţiile de participare  la această campanie de testare benefică tenului vostru. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu