Pagini

joi, 12 iunie 2014

Un Ten Fericit





A trecut o săptămână de când tenul meu a început din nou să fie fericit. De ce? Fiindcă acum o săptămână Complex Apicol Veceslav Harnaj mi-a făcut cadou noile produse din gama Apidermin Lejer, pentru a le putea testa M-am bucurat foarte mult pentru produsele primite, deoarece tenul meu chiar avea nevoie de răsfăţ pentru a se simţi din nou fericit. Datorită laptelui demachiant parcă special creat pentru tenul meu zi de zi am putut îndepărta urmele de machiaj şi astfel  mi-am putut curăţa eficient pielea, apoi cu loţiunea tonică hidratantă mi-am tonifiat pielea în profunzime şi mi-am hidratat-o. 

Şi după ce pielea mea a fost curăţată şi hidratată în fiecare dimineaţa şi seară,  mi-am aplicat fie crema de zi care mi-a făcut tenul foarte fericit protejându-l o zi întreagă de razele de soare şi hidratând-o, fie crema de noapte ce a stimulat regenerarea celulelor pielii pentru ca tenul meu să fie pe deplin fericit.
Pot să vă spun acum la o săptămână după răsfăţ că tenul meu este mult mai luminos, mai hidratat şi mai fericit datorită noii game Apirdermin, o gamă pe care cred că am să o folosesc mereu de acum încolo, căci văd că a reuşit să ii redea luminozitatea tenului meu. Dacă încă nu aţi încercat aceste produse vă recomand să o faceţi, căci este o gamă special creată atât pentru tenul normal. cât şi pentru cel mixt. şi de aceea cu singuraţă îl va face fericit şi pe tenul vostru. 
    Apidermin Lejer o gamă pentru un ten fericit! Încercaţi-o şi vă veţi convinge, aşa precum am făcut şi eu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu