Pagini

marți, 24 februarie 2015

Cum să câştigi un ban in plus dacă ai blog

Ai blog? Vrei să câştigi un ban în plus? Perfect. În cele ce urmează îţi voi vorbi despre o platformă prin intermediul căreia poţi câştiga un ban în plus din articole plătite. Platforma despre care vreau să îţi vorbesc, se numeşte se numeşte Blogspot. Această platforma intermediază articole sponsorizate.
Dacă ai blog, îţi place să scrii articole pe teme diverse, ai ocazia acum să te înscrii pe această platformă, să începi să scrii articole şi să fii plătit pentru scrierea lor. 
Eu cum am aflat de această platformă, cum mi-am făcut cont şi am început să scriu articole. Imediat ce articolele mi-au fost aprobate, banii mi-am apărut în contul de pe platformă. Aştia urmeayă să-mi fie viraţi în contul meu de paypal. Aşa că dacă nu ai încă cont de paypal, îţi recomand să îţi faci unul.
Cred că toţi ne-am dori să câştigăm un ban în plus, de aceea vă recomand să vă înscrieţi pe această platformă.
Recunosc că atunci când mi-am făcut, am făcut-o din dorinţa de a a-mi lăsa gândurile să zboare. Dar atunci când am aflat că pot câştiga bani din blogging, nu am ezitat să o fac. Mi se pare extraordinar să faci ceea ce îţi şi să mai câştigi şi bani din asta.
Dacă vă place să scrieţi, dar nu aveţi blog, vă sfătuiesc să vă creaţi unul. Este păcat să nu împărtăşiţi cu ceilalţi din gândurile voastre. Este păcat să nu le transformaţi în cuvinte care să ajungă la sufletele oamenilor.
Prindeţi curaj, creaţi-vă blog, începeţi să scrieţi, iar apoi faceţi-vă cont pe Blogspot.co.ro. Veţi vedea cât este de interesant să creezi articole pe diverse teme şi să fii plătit pentru asta. Vă urez mult spor la bani şi multă, multă inspiraţie, căci veţi avea nevoie pentru a crea articole care mai de care mai atractive!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu